Traktor

Det åker en traktor här utanför fram och tillbaka. Jag funderar på att börja ränka hur många gånger han åker förbi.. Hmm. Nyss åkte han/hon/den/det med ett jättestor plastkasse frampå. Undra vad det var i? Ett lik? Snö? grus? En hund? Blommor? Fisk? Ja, jag vet inte och kommer troligtvis inte få veta :)


Igår kom Johan hit och höll mig sällskap. Sen tyckte jag att han inte skulle behöva åka hem till sitt tomma hus, så jag var så pass snäll så att han fick sova här (: tihi :*

BTW!! Jag vet vad jag vill bli när jag blir större :DDD Jag ska stå på flygplatser och be om folks pass :D "pass, tack. nästa! Pass. Tackar! Nästa. pass, ooh fail på det kortet". Det måste ju vara helt fantastiskt! :D Hahaha. Få säga pass hela dagarna :D




Jag och Anna <3


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Du gjorde och gör Johan glad! :D <3

2010-02-13 @ 23:18:28
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0