Lördag

Nu sitter jag här med iskalla händer och känner mig lurad! .... Nejdå ^^ repliker i gamla pjäser i mitt hjärta, säger jag bara.  Dock så har jag kalla händer nu, men lurad? Nej (:
Imorse var jag på AG och hade mina små konfirmander. De är lite knäppa, men jag gillar dem iaf (: Vi lekte iaf en massa idag och det bästa var att underbara Evelina var där! Kul att få träffa henne :D

Ikväll blire bio med .. umm jag vet inte vilka, vet bara johanna och mats ^^ Jag vet aldrig nå har jag märkt, haha! Men jag verkar ju överleva iaf (:


<3



Btw, grattis bror på 21 års dagen!


' ni gör mig orolig. båda två. snälla, gör inget dumt. varken du eller du.


over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Evelina

WOHO! :D Kul var det! <3

2010-02-13 @ 19:49:07
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Johan

piltre på dig söthög! :*<3

2010-02-13 @ 23:20:02
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0