Bollplank

Igår käkade jag, mjao, johanna och mats sushi som vi hade gjort själva hemma hos johanna :D Det blev riktigt nice! Jag kan lägga upp bilder från det sen, inte nu :) Vi var iaf jätteduktiga (läs: johanna och mjao). Efter det så kollade vi på skräckis, som typ inte var det, men mjao var livrädd iaf xD Hahah, askul :D
De somnade sen medans jag fortsatte att vara klarvaken. Jag sov inte mkt den natten. ><

Idag så har jag tillbringat min dag hemma hos Johanna och sen Carin :) Det blev en PN hemma hos Carin och sen drog jag, mjao och jonne till pizzerian... Och nu sitter jag här.
Nu blev det jobbigt att skriva och jag har inte lust alls. Vi hörs! Hejs.

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

öjj...lura med mig på nästa sushigrejj? :D Puss <3

2010-01-07 @ 03:03:15
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0