Det suger!

Långt inlägg!

Jag hatar verkligen rubriker på måndagar. Fantasin är verkligen på noll! Eller ja.. man har lite lite fantasi på morgonen, men eftersom jag har teater som första lektion.. så går allt åt till den. Det suger ^^ Plus det suger att jag varken har pengar på mobilen eller gratis sms!

Jag har inte mkt att berätta idag. Kan säga att Pontus lektioner fortfarande äger svett!
små citat som jag minns:
 
Maria - Alltså om levern är tasig..
Pontus (tyst) - ... då har man krökat för mycket!

ML - *frågar och får svar* Okej!
Pontus - Ja, du säger okej fasten du egentligen inte förstår.

Sen gillar våran klass random folk som kommer in på våran lektion med:

Random människa 1- Öööööööööööööööööööööööööööö (världens längsta ö)..... Förlåt!
PontusJa, trevligt. Han sa i alla fall förlåt.

Random männsika 2Här skulle inte jag vara! *stänger dörren*
Pontus - Han såg ut som en Anders va? Kände ni han? Ska han få vara med? Han var väl söt? Han får heta Anders.


Nu ska jag plugga iaf. Det suger!



' jag hatar att jag bryr mig om dig! du styr för mkt.

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vem styr vad? :s puss<3

2010-01-27 @ 16:18:23
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0