Första dagen i skolan igen.

Nu sitter jag och kollar igenom Facebook samtidigt som jag dricker varm choklad. Det är inte helt fel.. dock så har jag på min en tröja med förkortaarmar, det är jobbigt.  Snart ska jag ta och redigera lite sushibilder som jag äntligen har lagt in på datorn och sen ska vi se om jag kanske kan ladda upp lite bilder här.. om jag har tur. (och nu dog Spotify.. vafan?)

Idag vare föresten första dagen efter lovet. Det sög. Fast jag är glad att jag har en underbar klass som man inte låta bli att skratta åt :'D Haha <3

Senare idag ska jag ta och läsa lite i min bok, den ska vara utläst nästa vecka så jag får ta och läsa lite nu, hehe ^^



Det är vinter ute..
ja, tänkte att jag kanske skulle ta kort på det, så ni visste lix..
om ni inte visste om det (:


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0