Lista typ

Har sjukt tråkigt, och vill inte läsa än >< Så nu blire sånt här grejs om 2009. 



1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag väl :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig haft några, någonsin, så har aldrig brytit dem ^^
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp ;)
4. Dog någon som stod dig nära? Inte jättenära nej :)
5. Vilka länder besökte du? Danmark, England och Frankrike :)
 
  

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Haha, ja det är väl en del egentligen.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj flera stycken. Men nu tänker jag säga 20/3 och det är inte många som fattar det ^^
8. Vad var din största framgång 2009? Oj, ingen tror jag :s
9. Största misstaget? Att jag litade på vissa personer tror jag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, varit förkyld och haft öroninflammation.
11. Bästa köpet? Min kamera :D dock så fick jag den, men men. ^^

12. Vad spenderade du mest pengar på?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? .
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år? Både och. Mn gladare tror jag..  
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vart med Johanna och Mjao + Louise.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt.
18. Hur tillbringar du julen? Hos Mormor&Morfar, sen Farmor :)
19. Blev du kär 2009? Jaharu! :D



20. Favoritprogram på TV? Kollade knappt på tv 2009.
21. Bästa boken du läste 2009? Twilight, tror jag (:



22. Största musikaliska upptäckten? Oj, så mycket!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte >< Eller JOOO, min kamera <3  
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg (:
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja faktiskt. Om jag skulle sluta att tänka så mycket och kanske ta det som det är så skulle det nog ha varit bättre. Plus att jag skulle kunnat plugga mycket mer oxå ><  
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Baggy-jeans och tröja? Haha :P



29. Vad fick dig att må bra? Johan, min underbara klass och mina vänner såklart! :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? sugen på? xD Hahaha.
31. Vem saknade du? Flera stycken som jag slutade snacka med. ><
32. De bästa nya människorna du träffade? Folk i Taizé tror jag :D annars vet jag inte.  


Btw, Johan.. Om du menar att jag kolla på klippet hela tiden, så haru fel. För jag lyssnar bara på låten genom Spotify ;) Ville bara lägga upp klippet för sånna som dig :D Haha. <3



Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

haha..skyll på det du ;P <3

2010-01-13 @ 17:27:21
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0