Jolene

He talks about you in his sleep
There's nothing I can do to keep
From crying when he calls your name, jolene

And I can easily understand
How you could easily take my man
But you don't know what he means to me, jolene

Jolene, jolene, jolene, jolene
Im begging of you please don't take my man
Jolene, jolene, jolene, jolene
Please don't take him just because you can..


Den sitter i mitt huvud. Japp.


Idag ska jag vara tyst, igen.
Men ni kan få lite bilder från sushikvällen:


Jobba jobba.



Jag och johanna försökte få upp den förbaskade rispåsen. Det gick!



Ja, hon är galen :)



Mats försökte skrämma Johanna. Han lyckades inte.



Hon äger på att rulla sushi (:



Woho!



Jag hittade Johannas råttor oxå. Trevligt!


Nu tänker jag inte visa fler, ha det! :)


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0