Nan fem år.

Skolan idag: sven hade krockat, så det blev en slapp teaterlektion må jag säga. Och ja, han mår bra :) Sen hade vi lite lektioner och självklart foto (woho!). Anna hängde på mig till fotogrejset och så var vi i studion en del (kanske kommer upp bilder sen).

Stack hem ett tag och sen drog jag och jojjo ner på stan för att handla blommor till Nan (som nu har varit fem år i sverige, det fick vi lov att fira.) Eftersom även hon var på stan, så blev det jobbigt x) Vi fick komma med lögner och grejs, haha. Tillslut så var vi hemma hos henne och hon fick sina blommor :)

Nu ska jag börja på naturkunskapen och sen ska jag och mats ut och gå :) Kan behövas ^^



'If I get it all down on paper, it's no longer inside of me, threatening the life it belongs to...


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0