Ännu en dag i det blå

Nu har jag tagit av alla slappar och "sugproppar" från min kropp. Känns underbart att vara fri igen, haha. Det var nämligen jobbigt att sova med dom dära. Jag visste inte om jag fick ligga på dem, så jag låg helt stilla hela tiden och vågade inte röra mig.

Jag är sjukt godissugen! Tro om jag ska lura iväg mamma till macken (a) Hehe :D Hmm ^^ Detta är en onyttig sommar märker jag x) Måste ju fan nästan börja träna >< Åker ju bil överallt nu. Inte bra.

Men just nu lever jag lite uppe i det blå. Har inte riktigt fötterna på jorden kanske.. Eller jo, typ en fot.. eller en tå ^^ Fast jag tycker inte det gör något ;) Jag anser att jag kan få vara lite såhär nu ^^ bus.



' jag saknar er lite nu.. <3

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0