Man får inte vara rädd för att testa nya grejer.

Haha, sitter och lyssnar på Gyllene Tider x) Det var ett bra jävla tag sedan. Men deras låtar är så sommriga och man blir på bra humör (: Underbart!





Annars så hade jag en nice dag på gesuda igår och det var jättegod mat :D Plus att jag fick testa saker som jag aldrig ätit förr ^^ Haha, det var helt okej ^^ Förutom han som serverade oss >< Jävla leende han hade hela tiden. Gach!
Men efter det drog vi till sollerön, och där har jag vart idag och kollat på starwars för första gången x) Fick även nå ny drink som jag aldrig druckit, ny nått.. umm.. som jag inte minns namnet på och så (: nice! Man får inte vara rädd för nya grejer alltså ^^

Haha, men nu ska jag fortsätta plugga till körkortet :)
Puss!

over and out!
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0