Hemma från Taizé

Happ, då är jag hemma igen. Det är lite sorligt tycker jag. Jag vill tillbaka, NU! Trodde inte jag kunde börja längta efter det sååå snabbt, men tydligen. Jag saknar speciellt värmen just nu. Haha.
Vi kom iaf hem typ halv 2 - 2 inatt.. det var drygt x)

Men måste säga att det var sjukt nice att få sova i en 120-säng med täcke och kudde. Alltså inte i en busstol eller i en sovsäck.. Sen att jag kunde vrida igång duschen och duscha i den värme jag ville ha (utan att behöva trycka på den där jävla knappen hundra gånger) var grymt!

Bilder kommer upp senare. Har inte orkat packa upp än, så ni får vänta med bilderna (:

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Dusch <3 Säng <3 TAIZÉ <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-07-21 @ 13:20:17
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0