twilightmarathon!

Såg nyss att jag hade stavat marathon utan h överallt. hmm.. pinsamt. visst att jag råkar missa att trycka två gånger på en tangent eller missar en bokstav ibland, men nu såg jag att jag hade gjort det överallt. Jaja, inget att bry sig om (:

Här är bilderna iaf!


Mjao var extremt sexig i Ericas fars solgrejer till glösögonen x)



Vi skulle bli pigga så vi skulle orka med 3 filmer! :D



Fast vi hade en karta och 2 gps:er så gick det som det gick... (a)



Efter filmerna var det fyra glada tjejer i Gävle ;) Hahaha.




När vi hade plockat upp ericas sak på p&l så drog vi hem..
väl hemma (vid fem på morgonen) så kände jag mig rätt nöjd med dagen ^^

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0