Uppdatering, wow

Jag har börjat skriva på ett inlägg i två dagar nu, men jag har alltid gått ifrån datorn pga någonting. Men nu ska jag verkligen skriva ett inlägg!

Jag lovade lite bilder från Taizé, men blogg.se vill inte att jag ska ladda upp några ikväll tydligen. Det suger ju ><
Men jag saknar verkligen Taizé :( Det är lite hemskt att inte veta om jag kommer åka dit nästa sommar. Fast som det ser ut nu, som kommer jag åka dit under en längre tid :D underbart!

Nu ska jag spela lite Starcraft så att Alex inte blir bättre än mig, för det får han inte :C ^^ Sen sova (: Natti!

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

JAA, nästa sommar kommer bli epic! Volontärerna yeahhhhh :D

2010-07-24 @ 08:24:06
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0