Fotboll, igen!

Gissa vad jag gjorde igår? Ja precis, kollade på fotboll ^^ Haha. Har blivit flera fotbollskvällar nu. Det var typ samma folk som vanligt, alltså jag, johanna, alexander och mats :)
Efter fotbollen så drog vi ut på en liten promenix :) Köpte lite glass, hoppade i vattenspridarna på golfbanan (inte jag och johanna dock ><) och lekte i en sandtag typ :)
Har mkt fina filmer och bilder från igår x)

Ska se om jag kan lägga upp filmen här iaf :) såfall kommer den upp om nån min!
Gissa vad jag ska göra kl 16.00? ;D Ja, kolla fotboll hos mats ^^


igår var det nordkorea mot brasilien och han grääät :D och hade klockrent efternamn ;)

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0