ifrån mora!

Nu är en till dag avklarad, fan va skönt! Snart är det lov, och jag kan då dra från mora. Tänkte kanske försöka få upp eller ner Johanna, Mjao eller Elina till antingen min vinterstuga eller min sommarstuga :) Skulle vart fett nice! :D
Dock så måste jag väl ta hand om Jack, men honom skulle jag väl kunna ta med mig antar jag ^^ Hehe.

Mina planer på att dra ifrån mora är stora just nu. Vill till Öland igen! gach, underbara öland. Därifrån har jag inga dåliga minnen :') Saknar! Dock så kostar det en hel del dit jag vill, och man måste boka tidigt :/ Bajs. Men men.

För övrigt så har jag idag varit med Johanna :) Sen drog vi till Mjao (och erika) :) Mkt trevligt!
Jag har inget att säga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0