Mat

Jag är verkligen inte bra på att äta har jag märkt. Igår vid nio- eller tio-tiden käkade jag.. och jag har inte ätit nått alls sen dess. Känner mig så dum. >< Jag är inte ens hungig ;o Men nu ska jag ta och äta en massa mackor. Så får det bli riktigt brakmåltid när mamma kommer hem :) det där med att gå upp i vikt går inte så bra för mig x) Haha.

Annars har jag varit hemma idag, för jag har sjukt ont i halsen. Verkligen jätteont. Inte så att jag inte kan snacka, nej, utan när man försöker svälja (därför käkade jag inte frukost imorse). Så jag har sovit en hel jävla massa timmar nu. Fett nice! Det behövdes :)

Fårse om det blir skumavslutning ikväll, jag hoppas på det iaf. :)
Men nu ska jag försöka äta.

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0