Svenska och mobiljävel

Sitter och pluggar svenska. Jag har prov imorn och jag måste verkligen få MVG på det >< vill vill vill! Men jag somnade nyss då jag pluggade, vilket gör det väldigt svårt att fortsätta plugga, eftersom jag inte har blivit bra på att plugga i sömnen än.. Kan hittills bara svara på frågor, svara på sms och stänga av alarmet på mobilen i sömnen. Måste lära mig att plugga med.. Hmm..



Annars så håller jag på och får punk på min jävlafuckingmobiljävel. Den byter språk lite då och då när jag skriver sms och "mellanslag"-sknappen funkar inte. Plus att mobilen stänger av sig varje sekund typ.. eller ok, ibland går det faktiskt två sek innan dn stänger av sig :C




over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0