tillbakablick

Okej, nu har det gått några dagar sedan jag bloggade. Tänkte faktiskt slänga upp en bild eller två idag. Typ lite från ett tag sen ^^

Men just nu sitter jag och har sjukt ont i halsen. Hmm.. undra varför >< men det blir nog bättre under dagen (:
Jag undrar om det var Jack som hade ner nått nyss, eller om nån kom in i huset..? borde kanske kolla ^^ Jaja.
Nu tänker jag inte skriva nå mer just precis här. Kolla bilderna ist ;) (och ja, de är från mobilen, så inte de bästa direkt)


Innan och hos Johan (fan va många johan det finns, nu med ><) :



Då jag hämtade Jack (och samma dag han kom hem till mig) :




En promenix som slutade uppe i sanden:

(här skulle mats och alex vart, då de kysser varandra, men)




Jack och en ödla från sold (mkt intressant):




Go-kart från igår:


nejfan, nu orkar jag inte lägga in fler bilder från mitt såkallade liv :)
Blev iaf lite. Pusshej!

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0