Jack (:

Jag försöker och försöker skriva ett inlägg, men jack ska envisas och lägga sig på tangentbordet hela tiden. Det blir så extremt snygga meningar då x) Haha.

Igår var jag och några vänner i orsa för att grilla och ha det trevligt, och ja, det var det :) Vi hade ingen skjuts hem, så vi fick sova där. Jag sov på en kort badluftmadrass med prickar på, mys! jag drömde helcp drömmar och sov lite x) Haha.

Idag har jag hämtat Jack :) just nu går allt fint (förutom att han lägger sig på tangentbordet, haha). Men jag tror jag måste gå och leka med honom nu, han verkar rastlös (:

men föresten, jag har kollat på film med tjejerna med :) Dear John, hette filmen. Har blandade tankar om den. Det kanske inte var den bästa filmen att se efter dessa veckor om man säger så.. Men men :)




Puss :*

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0