Idrottsuppgift

Jahapp, då sitter man här och pluggar, igen! Denna gång skriver jag en inlämningsuppgift om idrott och mig själv. Det är fett jobbigt! Jag vet liksom inte hur jag ska börja det hela. Det känns så fail att skriva om hur jag mår och vad jag tycker om det. För det rååååkar vara en grej som jag aldrig vill diskutera. Jag bryr mig om andra, men andra ska ge fan i mig. Så har det alltid varit, och nu kommer Peter och säger att vi ska skriva 2 A4 om det >< Fatta drygt!


Ge mig sommar, typ nu.


' Gach! 
 

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jobbigt men rätt bra och nyttigt. :P Puss<3

2010-03-31 @ 23:42:28
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0