Alice

Nu är jag hemma från bio.. okej, jag har varit hemma ett tag ^^ Men iaf, bion var bra :) Jag och ett par kompisar kollade på Alice i underlandet (höll på att skriva utlandet ><). Den var väl helt okej måste jag säga. Tycker att fler ska se den! Tror jag skulle kunna tänka mig att se den igen :) Johnny Depp ägde! :D haha. 

Förövrigt så har mina kusiner varit här hela dagen med :) Trevligt! 
Nu ska jag se om Johan tänker sova med mig eller typ inte ^^ Haha. 
  



' jag förstår inte hur jag ska kunna få er att fortsätta. hur ska jag kunna övertyga er att detta är bättre.. när det inte är det. jag kan bara försöka, och sen hoppas. hoppas på att det går bra. annars lägger jag på mig skulden. jag lovar. 


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0