I wanna go away.

I wanna fly I wanna drive I wanna go
I wanna be a part of something I don’t know..

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu. Inget var riktigt väntat så.
Men har iaf vart ute med min bror ett tag nu, bara åkt runt med hundkojan. Så sjukt avslappnande så det är inte klokt. Bilar och jag, säger jag bara (nej jag säger mer, men ni fattar).
Annars uppskattar jag verkligen att jag har så fina vänner som jag har, jag älskar er <3

Har sjukt mkt att säga nu egentligen. Men låter bli. Nu ska jag chipsa med bror min och sen sova. Imorn blir det en tidigt morgon och en jobbig dag. Konfirmation och middag med biskopen. Bara att bita ihop.


over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0