inte mkt till bloggande!

Jag bloggar inte så mkt här för att jag bloggar nämligen på ett annat ställe med :P Och det är ganska bra där för jag tjänar på det (: Så det känns lite som att jag redan har berättat om dagen då jag ska skriva här, haha. Känns lite wierd att berätta två ggr. ^^

Kan iaf säga att jag var på stan med Katten idag. Det var intressant måste jag säga. Hon är lite knäpp (: (ja, LKF du är det!)
Sa förr att det inte skulle komma upp några bilder från valborg här.. Men ni kan få lite iaf. Några iaf. ^^












Ja, som vanligt så orkar jag inte ladda upp fler bilder. De här bilderna (plus de på facebook) är de bilder jag tyckte att det inte gjorde något att visa x)

Nu ska jag ut! Tjo!

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kopiera och klistra in samma text? eller länka härifrån? ;) puss<3

2010-05-07 @ 00:28:31
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0