Krematoriet

Imorgon ska jag och mina små konfirmander (med övriga ledare) åka till krematoriet och kremera våran konfirmander! Äntligen säger jag bara! De har nämligen varit väldigt jobbiga på senaste tiden, så vi tänkte ta ett besök på krematoriet :)
hahaha, nej då ^^ Vi ska inte bränna upp dem ^^ De ska bara få titta hur det ser ut där (: Kolla lite hur en kista ser ut innuti mm.

Dock så har jag mindre bra minnen därifrån.. Jag har hittat mitt hemtelefonnummer som ett kremeringsnummer. Sen så minns jag även att man kan baka kakor i ugnen där.
Plus att citatet "Man kan sätta på sin gamla mamma.......... hennes kläder.." sitter kvar i skallen efter den senaste gången jag var där.
Undra vad som händer imorn ><

God natt!

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0