måstelistan

Måstelistan är lång. För lång. Jag har en hel del jag måste göra. Usch det är inte kul, inte kul alls. Först står det Kultur och idéhistoria. Bläääää. Vill inte >< Sen imorn så måste jag vara klar med det för att kunna ge uppsatsen till min lärare och mina klasskompisar. Jaja.. bara att börja då.

Denna vecka.
- Kultur och idéhistoria.
- Fixa klänning.
- Fixa svenskabok. (och läsa somfan!)
- börja skriva på sv-redovisning.
- lämna engelskabok.
- Skriva en eng-redovisning.
- Skriva planering inför projektarbetet.

- fixa glasögon eller linser.
Okej, det kanske var så mkt. Men det känns mkt >< Sen vore det kanske bra om jag började plugga till proven jag har nästa vecka.. men det får bli i helgen. Eller ja, det som kallas helg. Jaja :)

Nu ska jag sluta gnälla och börja plugga, haha ^^

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0