Billionaire

Har Billionaire på hjärnan.

I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen.. (8)

Den vill inte riktigt gå ur. Dålig stil av låten tycker jag. För jag vill inte ha den på hjärnan längre. Nej, jag vill ha mat. Attans! men snart så. :)

Annars så har jag faktiskt gjort min läxa idag. Jag känner mig duktig! Ska nog läsa lite ikväll med, så jag blir ännu duktigare :)
Jag vill ha mitt knark. Men alla mina knarksorter failar (vänner mm). Så det blir nog att dra till sommarstugan och träffa gammelmormor och knäppa bus-släkten. Kul! Eller..? Bajs.


Elin gillar snäckor (: Hittade två st för någon dag sedan. Fick lov att hänga upp dem i träd (:


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Förlåt, du ska få massor med knarktid så snart lovet börjar ;*

2010-05-11 @ 23:22:07
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0