13:31

Jag behövde inte sova själv inatt, jag fick sova bredvid den jag älskar, den jag har saknat så enormt! Var underbart att få träffa honom :D Dock så dröjer det nog ett tag nu innan jag får det igen >< Men men :) Jag måste ju plugga massor iaf nu, så det är nog kanske bra att jag inte träffar han nu, hahaha ^^


En bild på mig när jag gick i åttan? nian? ja, något liknande. Hahaha.


Så vad hade jag tänkt att göra idag då? Jo, jag tänker plugga matte, kultur- och idéhistoria och engelska :) Sen tänkte jag även sätta upp mina tavlor (äntligen!). Men jag vill även framkalla lite mer bilder, så ska se om jag kan fixa det idag med. :) Så jag har lite planer för dagen iaf. Så jag borde inte känna mig att för ensam i detta tomma hus.

Jaja, kanske ska börja med att klä på mig ^^ Haha.

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0