Söndag, 23 maj

Jahapp, idag har det varit stressigt med. Men det kommer nog vara ganska stressigt tills skolan är över, om jag inte har heeeelt fel.

Men igår var jag iaf i Orsa och grillade med lite folk :) Trevligt folk kanske jag ska säga, för de var dem! Spelade lite kubb och ja.. Sen väntade älsk på bron hemma, så jag drog hem och träffade honom, fett nice! ^^ <3

Idag så har jag varit i kyrkan och nu kommer jag aldrig mer ha helgruppen -10, för nu är den över :D Skönt!
Sen fick jag åka hem och byta om för jag skulle iväg och ha två förestälningar till :) Båda föreställningarna gick väl bra.

Under spelets gång.
Måns och Trisse står och pratar..

Måns - Men vad ska vi äta då?
Ett barn i publiken - Ni kan äta upp Pelle Svanslös!



Efter teatern pratade vi med barnen och fikade.

Trisse - Tyckte du teatern var lite läskig?
Unge - Ja.. Jag blev lite rädd.
Trisse - Jaha, för Måns?
Unge - Ja, när han skrek.. jag fick som massa fjärilar i magen.

Barn är söta (: Hahhaa.





nu ska jag plugga lite, och sen sova (:
God natt!

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0