Film

Kollade på film med tjejerna igår, och vi fick för oss att kolla på Shutter Island. Den var bra tyckte jag (: Iaf nu i efterhand ^^ Kan tänka mig att se den igen, bara för att få diskutera den x) Jag skulle kunna skriva en uppsats om den tror jag. Hmm.. okej kanske inte, men iaf diskutera den väldigt mycket. Jag tyckte verkligen att den var cool :)







Och idag började jag kolla på The passion of the Christ eftersom vi ska ha sett den tills på fredag (religionskunskap). Men jag fixade inte att kolla på hela direkt, för den är så äcklig >< usch! Och jag fattar inte hur de tänker.. de slår Jesus när han knappt kan gå och de tror att han ska gå snabbare då? Puckon!





over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0