Godmorgon

Min mor fick för sig att jag skulle till skolan tidigare än vanligt, bara för att jag skulle slippa gå i kylan. 
Men vet inte om det var så bra, eftersom jag håller på och somnar här nu..

Nu när jag sitter här i skolan, så valde jag att vara i bibblan ist för en tråkig jävla datorsal. Dock så irriterar jag mig på att det är någonting i typ väggarna (eller rättare sagt något jag inte ser) som låter! Det låter typ som en kamera som förflyttar sig, fattar ni? Det är sjukt irriterande när man vill sova.. höhö.
OCH jag tror någon här inne har fisit...

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Jobbigt läge fröken x)

2010-11-30 @ 15:37:29
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0