Söndagen innan 1:a Advent

Söndagar har aldrig riktigt varit min grej.
Men den här söndagen fick jag vakna till ljudet av första HP-filmen och med en Alex bredvid mig. Helt underbart :')

Vi käkade lunch på Sold med hans familj, min familj + Erik :) Det var läskigt och trevligt måste jag säga, haha. Men det funkade tror jag, och jag hoppas inte att hans familj hatar min nu ^^ Haha. Sen fick vi för oss att spela spel, men jag och Alex körde i samma lag mot både Erik och Izzy. Ja, vi blir bara sura på den andra om vi kör mot varandra x)

Men sen drog vi till mig och gjorde snöljusgrej, snöängel, satte upp fågelmat och hjälpte pappa med skotern :)

Fast nu ska jag sova!
Natti :*

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:05:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0