Efter en vecka..

..så har det hänt rätt mkt. Okej, det har inte hänt något alls i min blogg, men det har hänt rätt mkt i mitt liv känns det som.
Jag kan ju säga förlåt för en sån sjukt dålig uppdatering! Men ska som vanligt försöka bättra mig :)

Grekerna har ju varit här på besök. De var två killar (greg och kyko) som bodde hemma hos mig och alvis från lördag till tisdag :) Det var så sjukt kul! Helt otroligt måste jag säga :D Hahah.




Vi gjorde lite allt möjligt.. typ som att testa hur det känns att ha astma, kolla i skogen på vattenfall och flottning, åt pizza, lekte, åkte båt och en hel del fler saker :)

Jag längtar så sjukt mycket till att få kommer ner till Grekland! Nedräkningen har börjat ;)

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0