Sena nätter, sena mornar.

Just nu sitter jag uppe och skriver en liten redovisning om åska. Det känns lite komiskt att just jag fick ämnet åska, eftersom jag råkar vara lite rädd för det ibland. Haha. Men nu ska jag ju bara berätta om det, så det är lugnt! :)


Annars så har jag vart i skolan idag, och sedan med den dära ^^ helt jävla underbart! Vi fick knäppa idéer och jag tänker genomföra dessa i Januari har jag kommit fram till! :D Lika bra att börja spara nu :)

Visstja! Jag var på SKUM också, det får jag inte glömma ^^ vi bakade, och som vanligt så fick jag massa mjöl på mig >< Gash. Men men, nu ska jag göra klart min uppgift om åska och sen sova :) Natti!




' Två månader. två helt underbara månader. du förstår dig på mig. det är nästan lite läskigt. du är verkligen min andra halva. min andra bättre halva. det har gått två månader, och jag känner mig hel. <3

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0