Who do you pray for at night before you go to sleep?

Jag och Alexander har vart feta och duktiga idad :) Pluggade och åt chips :D Sen så hängde vi på pappa till hans jobb. Gach det var lite coolt, eftersom jag inte har vart där på ca ett år. Det var som att komma tillbaka några år. Det kändes som förr när jag alltid var där. :)

Nu ska jag ta och sova. Jag är verkligen jättetrött >< Kommer nog bli en jobbig dag imorn.. Natti! :*


(älskar den här bilden. visat den flera ggr)


' vad tänker du? vad gör du om dagarna? är allt som förr. eller har du blivit kallare? jag tänker på dig ibland. typ som nu.

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: annabrask'

sv: hoho, känner att det var rätt bra ändå :)

haha jodå, fast är så himla dåligt insatt i allt så jag vet inte riktigt ändå va :$

2010-09-24 @ 02:01:23
URL: http://annabrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0