Bild på mössan, woho!




Jag valde en väldigt simpel studentmössa, för jag gillar inte massa grejs och jag ska bara ha den några gånger under typ en vecka :) Och ja, jag vet att det är en blå "knapp" och inte en lila, men jag har en lila med. Så ska nog byta, för jag vill ha estetfärgen ;D 

Men jag gillar den! Plus att jag känner mig lite kaptenaktig i den, höhö ;) 

Nu ska jag fortsätta skriva på min religion. Jag kommer aldrig fixa det. Sjukt mycket kvar! Men ska ha mössan på mig, så jag blir lite gladare :D Haha. 
God natt på er andra som ska sova :* 

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Thomasmette

Keep safe. Look out for one another.

2011-10-10 @ 10:47:25
URL: http://thomasmette.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0