Ensam hemma

Funderar på om filmen Ensam hemma är lämplig för tillfället.. Då kanske jag inte känner mig lika ensam här, haha. Han känns ju lite mer ensam än vad jag är, haha. Jag kan ju iaf gå till typ.. grannarna? Nej men det känns lite tomt att komma hem efter en lång dag till ett tomt hus, utan katt till och med. Men jag hoppas på att brorsan kommer hem inatt iaf :) vi får se! 

Om jag blir helt själv så kan jag ju kolla på film hela natten och det vore väl inte helt fel ;) Jag har nyss fått hem Glee oxå :D Hoppas det är nice! 



Idag från teatern ^^ 
Det är "Ulla, Eva, Karin, Bea och Vera" Hahaha. 




Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Glee är bäst!!

2011-04-16 @ 22:30:07
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0