Gårdagen

Jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen. Det var så mycket och så lite som hände. ("bengt som tände? neeej." (teater,höhö)) Kul att träffa Johanna, Mats, Fillman och Erik med hans vänner. Men det blir ju inte så bra om man helst vill gå dö lite. Så tyvärr så vet jag inte vad jag ska säga. Både bra och dålig kväll alltså. 

Just nu luktar det lite hav inne i mitt rum känner jag. Jag håller på och byter vatten till mitt lilla akvarium (med svärdbäraryngel och räkor). Jag ville öppna fönstret men ångrade mig rätt snabbt när jag märkte att det spöregnade >< Usch! Fast det är ju bra för att då försvinner snön iaf :D 

Jack var snäll och hjälpte till att fixa mitt akvarium, dock så antar jag att det var jobbigt, haha. 



Har har hjälpt mig med min nya gräsblomma oxå. ><



over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0