Körkort vs inte körkort.

Gaaah, jag vill verkligen inte ta körkort längre. Jag hatar det här :( Jag blir så förvirrad och håller inte koll på det minsta! 
Imorgon är det tänkt att jag ska på halkbana och jag är så sjukt nervös. Usch usch usch! Funderar starkt på att skita i hela körningen >< 

Men annars har dagen varit jobbig och kvällen nice. Efter min kaotiska körning med körskoleläraren så gick jag till Alexander. Glass ^^ hihi. Bra meduciiin! 



Nu ska jag sova så jag är någolunda pigg tills imorn.. God natt och hej mardrömmar >< 

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh skönt att det är nån mer än jag som inte tycker om att köra bil! Jag ser inte fram emot den dagen jag måste köra halkbana asså! Men lycka till :)

2011-04-14 @ 22:27:20
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0