Nu är det kört!

Övningskörningen gick bättre idag än senast. Nu så fick jag lugna ner mig med att göra säkerhetskontrollen innan och det kändes bra! Annars sitter jag från början och spänner mig tills jag kliver ur bilen, haha. Det är inte ett dugg kul och inte bra heller antar jag. Uscha! 


Gammal bild, men men :)

Snart ska jag ta och börja plugga psykologi, igen. Har ett "läxförhör", dvs prov >< Det är så sjukt mycket plugg nu. Som tur är så är i alla fall religionen och matten borta nu (sålänge).
Så nu ska jag göra psykologin, samhällskunskapen, nutida konst och projektarbete, plus lite teater på det. Så det försvinner en sak i taget. Underbart! 

Imorn ska jag se om jag kan få sommarjobbet med ^^

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0