Sovmorgon, oh sovmorgon!

Jag älskar sovmornar! Det är nog bland det bästa som finns. Tänk att äta glass och ha sovmorgon, perfekt! Haha :D 
Nej men, jag sov fantastiskt bra och trodde klockan var sådär 12 när jag vaknade, men jag vaknade innan klockan och kunde fortsätta sova, helt underbart!
Dock så drömde jag dumma drömmar som säkert kommer förfölja mig resten av dagen. Ja, visste ni att finska mynt är i pappersform med röda streck på? Jo, i mina drömmar så är det så :) 

Här skulle jag vilja placera en bild ur mina drömmar, men fick inget kort på när "skotern" låg i snön efter att ha nästan kört på en lastbil.. fick inte heller bild på när jag sprang ikapp en bil. Nej, tyvärr. 

Nu ska jag till kööörskolan! Kompis det går bra nu.

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0