♪ Banken & Jag, vi är inte goda vänner, vi är mycket olika ♪

jag hatar att prata med banken i telefon.
person - har du *bla bla bla bla*?
jag - umm.. aldrig hört talas om..
person - men har du bla bla bla?
jag - inte vad jag vet.
person - okej...
Jag hatar att prata med banken i telefon. Började med att jag ringde tre gånger, för jag tröck fel på de förbaskade telefonknapparna. Sedan fick jag såklart vänta, bara för att göra mig mega nervös (slår vad om att man hörde mina hjärtslag utanför huset). Och när jag väl kom fram så skulle jag fråga efter Tobias, det sa dom förr. Så snäll och lydig som jag var, så frågade jag efter Tobias. Undra hur många gånger jag fick vänta för att få tag på honom. Tillslut så sa de, "hittar ingen som heter Tobias". Tack för den tänkte jag! Men istället för att bli arg så snackade jag med en frågvis tjej som gjorde att jag kände mig lagom dum när jag inte hade det ena nummret efter det andra. När jag la på var jag mer ovetandes än när jag ringde upp. Tack :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0