Ett vinnaransikte

Blev nyss hemkörd av Louise, vilket var snällt! Vi har nämligen varit nere på kaffestugan och fikat några timmar. Vi sprang även lite ärenden, så nu har jag en ny bok att läsa (göööttt). Det var mysigt och välbehövligt. Jag gör ju inget på dagarna, och inte hon heller säger hon. Därför bestämde vi att vi drar ner på stan imorgon med, bara för att ha något att göra tillsammans! Hoppas Johanna kan med :) 

Men innan jag drog ner på stan så kollade jag posten och där låg mina nya brillor från lensway! Ni vet dem som jag vann för några dagar sedan. Helt underbart med några nya. Dock så är de kanske lite för starka, eller så är jag bara inte van än. Vi får se hur det går :) Lite ovant iaf. Vad tycks då? 

Ignorera mitt halvsneda öga och hår, haha. Nya brillor bara :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Like it!!

2011-08-23 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0