Fredagsmys

I can be tough, I can be strong.
But with you, It's not like that at all.
Theres a girl who gives a shit
Behind this wall
You just walk through it..

Saknaden av Alexander är för stor. Speciellt när jag snackade med hans syster på facebook. Då ville jag bara packa mina saker och baka i Stockholm istället för här. Hmm.. vi får väl se om jag pallar. Men eftersom jag nu igen saknar och allt det där igen, så antar jag att det är därför mina förbaskade drömmar har börjat igen. Men men, vad ska man göra? 

Annars, en sak som är rolig är att det kommer åter igen folk hit för att ha picknick! Det är rätt nice, haha. Vi får se hur det blir med vädret dock. Det kanske kan bli en innomhuspicknick denna gång. Det märks ^^ Men nu ska jag ta och baka två kladdkakor tror jag :) Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0