Höst?

Det känns som att höstvindarna kommer nu. Uscha! Jag vill ta fram min höstjacka och alla mina sjalar, samtidigt som jag vill springa runt i shorts och linne. Sommaren gick förbi så himla snabbt. Det känns som att det nyss började, och nu är det typ slut? Jaja, då är det väl dags att skippa picknickarna i framtiden och börja med filmkällar istället. Inget fel på det egentligen :) 

Alexander har kommit tillbaka hit och nu får vi se om vi kanske ska åka upp till Noppikoski med min far. Annars kanske det bli en bakdag, fotodag eller så hittar vi på något helt annat. Kanske går på bio? Jag vet inte alls, vi får se. Det känns i alla fall underbart att han är hemma. Jag drömmer inte mina mardrömmar nu. Har inte gjort det sedan han kom hem, alltså på två nätter. Underbart! 

En varm sommardag på Öland var det när bilden togs. Jag vill gärna tillbaka ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0