Ingenting vettigt

Igår så hände det massor, dock så kan jag inte berätta det här. Men jag vill! Ni kommer få veta vad som kommer att hända och allt senare! hihihihihihihi, kul kul! Men jag kan berätta att jag var en av de 2000 personerna som vann ett par nya glasögon, så snart kommer det hem ett par bruna minst sagt annorlunda glasögon hem till mig. Kanske nice! Om de inte är snygga i verkligheten så kan jag ju alltid ha dem när jag kör eller är hemma, ja ni fattar :) 

jag har absolut inget vettigt att säga. Förutom att jag har picknick i min trädgård klockan 15.00 med fina vänner. Därför ska jag baka, ja :) Annars om ni inte vill komma på den så kan ni titta på bilden här och försöka lista ut vad den föreställer. Jag vet precis. Kan säga att det är massa skog.. och en ... Ja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0