"It raining .. photos" ♪

Skjutsade nyss ner min Alexander till tandläkaren med hans nya inflyttningspresent. Tror dock inte han tog med den till tandläkaren, men i alla fall.. Nu ska jag ta och sätta in en hel hög med foton i mitt gråa album igen. Det gillas! Hoppas jag kan sätta in minst 50 kort iaf, då har jag bara ungefär 150 kvar, eller mer. Jag har dock inte framkallat alla foton som jag vill än, suck. 


lånad från we♥it.com

Jag vill bort förövrigt. Efter att mitt lilla samtal på gågatan med Alexanders mormor så känner jag att jag vill resa som bara tusan. Afrika, Grekland, Australien, Japan, Frankrike, England och kanske till och med korea, helst nord. Jag vet att jag är knäpp som vill åka till tex nordkorea, men jag vill se hur de har de och hur mycket man egentligen får se. Allt är ju så "säg inget om det här". Annars så är det väl någolunda lugna länder, förutom att japan har det som de har, grekland är det lite uppror i, afrika är det svält och även england gör lite uppror. Ja. Men jag vill. Jag har mina drömmar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0