Levande

Nu känner jag mig lite mer levande, för jag har pratat med Alexander i säkert över 30 minuter. Det gillades från min sida. Det gillas ganska mycket måste jag säga, haha. Just nu känner jag mig lite mer hel också :) Jag tror att jag är lite Bella, ni vet hon i twilight (ja, självklart). Lite dumt att vara som hon, hon är ju inte så smart. Men det är nog inte jag heller när jag tänker efter.. attans. 
Påtal om twilight, så har jag snart läst ut tredje boken. Jag läser endast ett kapitel om dagen så att den inte ska ta slut. Dock så har jag väl bara ungefär ett kapitel kvar nu :( Får bli en sida om dagen nu istället!

Annars har dagen gått åt till att spela Sims >< Socialt va? Nej men jag har faktiskt (som vanligt) fixat åt fiskarna.. Så nu har lilla akvariumet lite bättre. Men jag funderar på att dra ut på inlinesen ett tag, så att något händer denna dag. Det skulle vara sjukt skönt att komma ut faktiskt. Jag tror jag drar iväg direkt. Pusshej, leverpastej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0