Myspicknick i trädgården

Jag tog och bakade en kladdkaka och en äppelpaj med marsánsås (som blev vatten typ?). Sedan kom Johanna med glass och Sara hade kakor, så folket parkerade sig ute i min trädgård och tjockade i sig. Helt underbart! Det är såhär som en onsdag ska tillbringas, med gottigotti och underbara människor! Tack så hemskt mycket! Det kan jag lätt göra om, vilket vi ska.. på fredag. 
Vet inte varför, men jag tror tjejen med horn på huvudet kanske inte uppskattar bilden. Men jag gillar den, så ja, puss <3 




Kommentarer
Postat av: Evelina

men neeeeeeeeeeeeeej, inte okej bild alltså. och marsánsåsen var ju lyckad! näe. men picknicken var fin, suuuperfin!! PUSSPORR fast du laddar upp fula bilder på mig <3

2011-08-17 @ 20:44:16
URL: http://evelinavonseth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0