Ögontävling

God dag världen! Jag var nyss med i en tävling och hoppas på ett par nya glasögon, för skulle vara grymt! Om inte annat så vet jag någon som ska få ett par (om jag nu blir en av de "utvalda"). Och kom precis på att jag måste verkligen fixa nya linser med. Usch, mina pengar rinner iväg. Men måste man så måste man. Annars ser jag ju ingenting.. 

Jag sitter annars och funderar vad jag ska göra idag. Typ städa, byta vatten i mina akvarium (vill inte byta i 300liters akvariumet, dryyyyyyyygt!!!) och kanske baka en kaka :D Tror jag bakar kakan innan jag byter vatten, haha. Äckelvatten med fina fiskar. Btw, har guppy-yngel igen. Bara så att ni vet. Typ 15 eller mer. Mycket viktig information.

Helmyskobild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0