Snart är det klippt

Stockholmshelgen var underbar! Kunde ju inte vara annat när jag fick tillbringa min tid med en sådan speciell person som Han med stort H. Nu fick jag äntligen se hur hans längenhet såg ut och vart han bor. Kan till och med hända att jag hittar dit själv nu. Eller okej, när jag går av tunnelbanorna kan det hända att jag går åt fel håll, men vad gör det? jag blir lite extra förvirrad bara :) Men jag skulle kunna gå från Centralen och hitta! :D 

Men nu ska jag ta och ladda in lite bilder i datorn medans jag drar ner på stan för att klippa av mitt hår! Sedan blir det lite fler ärenden och mera kort. Lite bilder från Stockholm kommer upp idag också :) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0